Monday, October 31, 2011

Isnin sudah... (^^,)

Isnin sudah?? Owhhhhh!!! Rasa macam monday blues sudah menjelang di pagi hening.. Hening ker? Owh..  Tak brape nak hening la sbb nyer di opis ni sudah bising dengan ketukan keyboard rerakan ofis yang sedang membuat kerja! Aku? Hehehehe.. Amek mood ngan hapdet blog la.. Walau pun xde ape nak crite.. tapi nak gak tulis.. 

Sebab nyer.. Cik Esah dalam keadaan yang kekurangan tido...  Jangan jadi mcm kek gambar udah la yer.... Adeh! What happen terjadi? Sebabnyer dah mula semester ni.. kena la rajin jagi pungguk kan.. berjaga malam seolah esok xde siang... Eh! betul ke ape Cik Esah tulis ni.. kira betul la tu kan.. Hehehehe..

Assignment da mula melambak.. sem ni kene gigih yer hadik2.. sbb nyer amek 4 paper.. makanya masa yang ade untuk berfoya2 agak terhad.. Nak berjimba ngan rerakan pun x kesampaian akibat tuntutan belajar.. Diam x diam dah 2 setengah tahun Cik Esah sambung... Makanya.. ade lagi 2 setengah tahun nak abes.. Pitammmmm!!! Lambat lagi nak abes gamaknya.. 

Walaupun agak sebok ngan kerja.. belajar.. tapi hubungan ngan anak2 berbulus tak boleh diabaikan.. Sebab nyer durang pun perlu kasih sayang yer tak? Masih ingat ngan budak bernama TUAH.. Cik Esah pernah cerita pasal budak ni kek SINI..Alhamdulillah.. dah membesar dengan sihat budak sekor ni.. Yang paling best.. Tuah kini sedang berlumba2 untuk merebut tahta keboroian milik auntie ALFA nyer.. Pitammmm!!! Jantan tapi gendut.. Camno?? Hahahaha!! 

TUAH.. Tengok la perut kamoo yang makin memboroi..
Selain sedang memboolatkan diri.. Tuah ni sangat2 manja.. kalo balik memang suka duk kek riba.. Alhamdulillah.. sihat sudah kamu yer sayang.. hidup bahagia bersama pakcik dan abg2 kamu yang lain.. Moga kamoo sentiasa sihat yer..  Ok la.. Nanti Cik Esah sambung lagi yer... Daaaaaa!!

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

Rosmawati Yusof said... Best Blogger Tips

Amboi.... sedapnyer Tuah menyandor tidur beralaskan tangan....

Esah said... Best Blogger Tips

mcm tu la dia kak... dulu yang jd juara duk kat riba.. alfa ngan bravo.. skrg ni.. giliran dia.. sebok dok menyempit dok kat riba..

GtHans said... Best Blogger Tips

wahhh..moga Tuah dgn yg lain sihat2 slalu..:)

Esah said... Best Blogger Tips

alhamdulillah.. moga sihat semua nya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...