Friday, December 23, 2011

Jumaat sudah... =)

Huih.. Diam tak diam dah hari jumaat..  Minggu ni cuti sampai hari Isnin... Mabeles! Tapi tak brape mabeles bagi Cik Esah sebab tetap kene gi kelas hari sabtu ni.. Adeh! Takpe la.. At least  ade gak rehat hari ahad ngan isnin tu.. So.. Dapat la meluangkan masa lebih skit ngan anak2 berbulus.. Haihh... Lama tak membelek anak2 berbulus secara khusyuk disebabkan kekangan masa... Takpe la.. Minggu ini kena la gunakan sebaik mungkin masa yang ade.. Nak keluar pun.. bukan ade sape nak di ajak berjimba.. Haihhh.. Bila la mummy korang ni boleh beli umah yang ade kawasan lapang sebelah umah ni... Senang korang lepas bebas.. Senang nak sediakan tempat cantik untuk korang.. Takde la korang memerap je dalam umah.. Haih.. Korang doakan la mummy korang ni dapat rezeki lebih tahun depan yer.. sonang hati mummy bila korang leh lepas bebas.. berjalan dalam kawasan luas.. Berangan nak sediakan umah untuk korang macam dalam gambar kat bawah ni..Gambar2 di cilok dari Encik Google.. 

Macam ni ke...

Dalam umah tu buat macam ni..

Yang ni pun ok gak..

Haaa.. Yang ni sonang korang nak berlari sakan..

Mummy siapkan katil skali yer.. Hehehe...
Tak pun mummy pasang macam ni kat dalam umah tu..
 

Senang korang nak memanjat amek port memasing..

Yang macam ni pun ok gak ni...
Doa2 kan la mummy korang ni ade rezeki lebih tahun depan yer.. Weeeee~ Hip Hip Horeyy!

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Alieza Dayasari said... Best Blogger Tips

smart sgt tmpat kucing tu....
kucing ni comel.. geram kadang2 tgk...
saja BW sini.
view entry and nuffnang.

Esah said... Best Blogger Tips

@Alieza Dayasari Thanks Alieza =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...