Thursday, December 15, 2011

LEKIR.. OoOoOwwhhh.. LEKIR

Menyempit sebelah mummy.. Sambil mengembang2 kan kaki..
Budak ini punya satu tabiat baru.. Selain suka tido di sejadah.. Tabiat baru budak ini ialah.. minta dibelai setelah kepulangan mummy ke rumah.. Kalo tido pun mahu berkepit.. Kalo makan pun kena berteman sekarang.. kalo tak teman.. memang tak disentuh la kibbles dalam mangkuk nyer tu.. Haiiihhh la kamoo ni LEKIR.. adik bradik kamoo yang lain xde la mengada2 macam kamoo... Kenapa ngan kamoo ni LEKIR.. Tapi mummy sangat tersentuh dengan ape yang kamoo buat semalam.. Sangat tersentuh hati mummy.. Kamoo sangat prihatin sayang.. Terima kasih kerana redakan hati mummy.. Mungkin orang diluar sana menganggap kamoo HANYA KUCING.. Tapi bagi mummy kamoo adalah sebahagian hidup mummy... Seolah2 kamoo mengerti apa yang sedang terbuku dalam hati mummy... Terima kasih sayang.. kerana menjadi peneman mummy ketika study + sedih.. Kamoo setia meneman mummy.... Ape yang lekir buat semalam??? Haa.. Balik dari keje semalam Cik Esah tertido kejap akibat keletihan + mood kesedihan.. Dalam setengah jam.. Tetiba terasa kat idung ni macam basah2.. Buka mata tengok lekir tengah cium2 muka Cik Esah.. kebetulan henpon cikai memang ade kat tangan terus snap! Alahai.. Kamoo memang sweet sayang.. Terima kasih redakan hati mummy yang tengah sedih.. 
"Mummy jangan sedih2 yer.. Lekir ada" Mungkin itu yang cuba diucapkan oleh lekir.. =)
Budak ini walaupun nakal.. Tapi kalo teman Cik Esah study.. skit pun dia tak usik.. Dia cuma pandang mengadap ape yang Cik Esah buat... Skit pun tak berganjak.. Terima kasih lekir.. Mummy sayang kamoo!! =)



7 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

alahai baeknya Lekir..:))

Esah said... Best Blogger Tips

@GtHans huhuhh.. terharu sgt2 semlm bila lekir cium2 muka cah masa tgh tido.. =)

meowwmania said... Best Blogger Tips

mmg btl..dorang ni pandai amik hati kita kan :)

MamaBetty said... Best Blogger Tips

terharu..tq lekir sbb jaga mummy kamu..mummy kamu tu kawan mamabetty..nanti mamabetty banjer kamu TF yer.,.hikhik

Esah said... Best Blogger Tips

@meowwmaniayup.. mmg durang pandai ambil hati.. kalo durang buat kecah kat umah pun x smp hati nk marah sbb buat muka comeii je.. huhuhuh

Esah said... Best Blogger Tips

@MamaBettybelanja mummy ecah je... mamabetty tgk je.. hik hik hik

deqma129 said... Best Blogger Tips

sweetnya kamoo...sgt memahami

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...