Monday, December 5, 2011

TEJA!!

Assalamualaikum semua..
Lama tak menghapdate pasal anak berbulus.. Takde ape yang menarik pun rutin harian Cik Esah selain.. Keje - Balik Keje - Belek Budak Berbulus - Study+Zzzzz - Ketiduran... Itu je la.. Tapi hari sabtu lepas sempat groom budak sekor ni.. Dia ni kena wat penjagaan rapi skit... Sebabnya.. Tak pandai nak uruskan diri.. Bulu putih+oren cam kapas... Selalu kotor.. Telinga berkerak.. Bebudak lain seme takde masalah bersihkan diri memasing.. Tapi sekor ni.. Adeh! Hampir setiap minggu kena grooming.. Mandi + Korek telinga + Potong kuku.. 


BAYI perlu di bedung semasa kecil.. OPPSS! Dalam kes ini TEJA perlu di BEDUNG selepas mandi untuk memastikan proses pembersihan telinga berjalan dengan lancar.. Heheheh..
Pisnowor!   (^^,)V

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

ololo comeynya Teja kena bungkus..ekeke

meowwmania said... Best Blogger Tips

hehe...

mangienya Teja :)

MamaBetty said... Best Blogger Tips

awat Teja malas grooming nih..dah nak jadi geng kak mok Betty ke??? huhuhu

Esah said... Best Blogger Tips

Cikgu : Memang! geram rasa nk gigit2!!

meowwmania: Mangie nya kejap je... nak kena slalu bersihkan muka dia.. huhhu

MamaBetty : Tak tau la dia ni kenapa.. kalo serunding kat mata tu tak dibuang.. mmg camtu je la kotor nyer mata.. huk huk huk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...