Monday, January 30, 2012

Hoh! Isnin???

Uwaaaaa... pagi tadi nak bangun ala2 kemalasan je rasa.. Almaklumla.. da lama tak rasa cuti sabtu ahad ni.... Mmmmm... Berbalik pada cerita siput beliung hari tu... Cah tak sempat nak snap gambar kekdahnya.. Sampai2 kat umah mak da siap masak! Adeh.. Perut la kebetulan lapo.. Terus la ambil nasi dan ngap! Ekekekeke.. Al kisahnya.. Terlupa nak snap gambar ye rerakan.. Hampun!!! Teruja punya pasal.. lupa nak snap gambar kaedah nyer.. Huhuhuh... Ok.. Nak cerita pasal sekor budak oren yang cah foster sementara mencari owner baru untuk budak ni.. Sangat2 sihat.. Tapi sayang.. cacat sebeleh mata.. tapi sgt comel dan montel.. Dah disunatkan.. sayang pulak nak lepaskan ke tempat asal nyer balik.. since budak sekor ni manje.. manje melampau hocay! kalo keluarkan dari cage.. suka duk melese kat badan orang.. tak kisah didukung.. suka nau melekap kat orang... memang attention seeker.. Ni la budak nyer... 


Grooming session selepas dikeluarkan dari sangkar..

See!!  Sangat manja kan? Mana la tak sayang nak lepaskan ke tempat asal balik.. Huhuh
Muka boolat kan?? Sangat2 sihat.. Kuat makan.. walaupun gigi saya tinggal gigi taring jer.. =)
LEKIR : Omie ni... Tak sayang lekir ke? Hari tu bawa balik adik sama colour.. Ni bawak budak gemok mana ntah balik umah lak.. Colour pun sama..  Lekir ni nak campak mana?
MUMMY : Omie sayang lekir la... Anak omie.. Mana leh omie tak sayang.. Xde nak campak mana2 pun.. Lekir kena la baik sangka.. Sian durang tau.. Xde orang nak jaga durang... Nanti durang xde.. Lekir lak rindu..
LEKIR : Takde makne nak rindu durang!! Perasan nyewwww!


Si Oren mata boolat itu masih dibuka untuk adoption... Hanya mereka yang betul2 sanggup menjaga si oren.. Cah taknak dia kembali merempat seperti dulu setelah dijaga penuh perhatian.. Dah sihat dan semakin menambah berat badan.. Dia terlalu manja untuk merempat semula!..

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

kan..kucen ni..bela kejap jer bleh jatuh sayang kat dorg..

Esah said... Best Blogger Tips

@GtHanskan cikgu?? sudah sayang.. tapi tu la... huk huk huk

meowwmania said... Best Blogger Tips

comelnya Oren mmg bolat muka dia...harap Oren dapat tuan yg penyayang secepat mungkin ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...