Friday, January 27, 2012

Jumaat lagi... =)

Hooyyeeeaaaahhhh.. Its Furrrraiiideey again.. Hahahahahah!! Gelak evil!.. Nak balik PD!!.. Nak balik PD!! Semalam mak call.. Cakap Siput Beliung da dapat.. yeahh!! yeah!! yeah!! Lama tak makan siput tu.. Last makan masa sekolah menengah.. Kat sini da susah nak dapat.. Itu pun abang sepupu gi cari.. Sebab dia tau adik sepupu dia yang comel ni dok merengek nak siput beliung.. Abg cha ckp.. adik dia ni dah mcm ngalah orang ngidam nak siput tu.. Sok kalo ngandung mcm mana? Hahahaha!! Pitam!! Dari bulan 11 minta.. baru semalam dapat.. Yeah! yeah! yeah!! Teruja hocay! Tocey abang cha! Sayang abag cha lebey! Opss!! korang mesti tertanya2kan siput beliung tu ape.. Macam mana rupa dia..  Dia bukan macam siput sedut yer.. memang lain.. Siput beliung ni besar dan isi pun besar dan kenyal.. Tak tau la korang panggil siput ape.. tapi sedap buat rendang atau masak berempah.. Errr... try google cari gambar.. tapi nan ado.. nanti la balik nnt cah snap gambar yer. tu pun kalo mak den tak siang lagi siput tu.. hik hik hik... Huhuhuh...tak sabar nyer nak balik... nak makan rendang siput beliung.. Nak! Nak! Nak! (lap air liur... hehehe) Ok la.. sekian saje meroyan saya pasal siput.. Hehehehe~! Daaaaaa.. Sambil menyanyi girang.. =)



3 Orang Mengetuk KeyBoard:

meowwmania said... Best Blogger Tips

yeay!! suka jugak :D

Esah said... Best Blogger Tips

@meowwmaniaekekekekeke =)

MamaBetty said... Best Blogger Tips

x pernah dgr wei...puting beliung tau ler...eheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...