Friday, April 6, 2012

2.53 pagi...



YA ALLAH pinjamkan biar sedikit KETABAHAN padaku.. YA ALLAH.. Sejukkanlah gelojak hati ini dengan salji KEYAKINAN dan padamkanlah bara di jiwaku YA ALLAH.. Lenyapkanlah dukacita ku, hilangkan kesedihan ku dan halaukanlah keresahan dari jiwa ku.. AMIN.. AMIN.. YA RABBAL A'LAMIN
Badan tak berapa sihat.. Lately selalu je start maghrib.. Badan akan rasa macam nak demam.. Yang paling perit bila tulang belakang pun sakit.. serba serbi tak kena...  Mood pun swing terus.. Gamaknyer nak gi kuar makan lepas maghrib.. tapi rasa tak larat sgt2.. baring.. tergolek terlentang.. serba serbi tak kena.. OoOoOoO.. tulang.. please behave.. huhuhuhuh.. Sudahnya sampai ke isyak macam tu jugak.. Perut da berkeroncong sambil diiringi lagu zapin sesekali R&B.. ekekeke... Buat milo je la...wat alas perut.. Dah la dari pagi perut tak di isi... nak keluar memang tak larat dah.. Lepas isyak.. baring2 semula..sampai la tertido.. Aik? kata dah tido? Ni awat leh mengarang pepagi ni... Huhuhuhu... Ekceli memang pada dasar nyer da tido.. Dalam kul 1 lebih terjaga.. Akibat mimpi yang hmmmm... buat sampai terjaga dalam keadaan terperanjat.. Rasa cam menjerit separuh nyawa pun ada.. Terjaga dalam esakan air mata.. Suara hampir serak2..  Phewwww!! Beristighfar seadanya... Ape yang aku mimpi? Hmmmm.. Biarlah rahsia.. Uiks! Lama dah tak terjaga tengah2 malam ni..  Cuba tido balik.. terlentang.. ngereng ke kiri..ngereng ke kanan.. sampai ke sudah tak lelap! Adooiii... Last2 tu yang bangun.. Mungkin ade hikmahnya bila terjaga tengah malam ni.. Da lama rasanya aku tinggalkan perkara sunat yang satu ini.. Solat sunat... Hmmmm.. Bersyukur gak bila terjaga di tengah2 malam ni.. Ambil kesempatan yang diberi.. Syukur... Masih diberi nikmat yang satu ini... Sekurang2nya boleh tenangkan hati yang tengah gundah gulana ni.. Tapi tulah.. Dah terang  je bijik mata ni.. Nak buat apeek? =) Heheheh..Tu yang elok je on laptop.. Belek2 blog orang.. jenjalan la mana yang patut..Dan akhirnya pulang ke blog sendiri.. Tenung skrin.. Blurrrr... Ape kata kita hapdet blog? So..inilah hasilnya.. blog telah di hapdet seawal jam 2.53 pagi.. Mabeles ko cah!! Sok confirm mata rabak.. Uish.. Minta2 tak la... Ok la... Nak sambung tido.. Selamat pagi.. Daaaaaa!! Assalamualaikum..

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...