Sunday, April 8, 2012

Menyendiri..

Itu perkataan yang lebih sesuai buat masa ni... Ntah la.. lately.. Badan, minda  sangat2 letih.. Moral down.. Hmmmm... Badan dah mula selalu2 sakit balik.. Lebih2 lagi tulang belakang.. Semakin galak sakitnya.. Dah xleh duk lama dah..  Lagi satu.. dah selalu terjaga malam balik..  Menyendiri   lebih baik aku rasa wat masa  ni... Hmmmm.... Balik dari kelas semalam terus ke senawang.. Jiran sebelah bagi tau ade anjing liar masuk ke depan umah..Ade bekas darah.. Hmm..terpaksa la ballik untuk bersihkan umah.. Takkan nak dibiarkan lelama.. Sampai kat umah da malam.. Dalam kul 10.. Layan tengok tv sampai tengah malam.. Kawan call ajak melepak.. Tak larat ar.. Nak tido.. Tapi mata tak mengantok.. layan tgk tv smp ke pagi.. Sudahnya sampai ke subuh tak tido.. Slow2 kemas umah.. Takde la bersepah mana umah ni.. Cuma kemaskan skit2 habuk.. Tengok gear kat dalam box.. Haaaiiihh.. Lama tak bersihkan.. Huhuhuh.. Layan bersihkan dulu la.. 
Ni namanya peti harta karun.. Ekekekek... Gear seme dalam ni..
Tu lah rupa gear ku yang agak lama ditinggalkan.. Bersihkan lens dan body ape yang patut.. Sbb akan ditinggalkan lebih lama lagi rasanya.. Bergantung pada keadaan.. Huhuhuhu.. Duk dalam tu diam2 yer.. Sok2 perkhidmatan kamoo akan diperlukan... Lantai luar umah tak bersihkan lagi ni..macam malas la plak nak amek tanah depan umah tu.. Jap lagi la sambung bersihkan umah.. layan tgk tv jap.. Bila masa nak abes kemas umah mcm ni cah oiiii!! Nak balik putrajaya lagi... Udah!! udah!! gi berkemas.. Nanti lambat lak balik... Ok la seme.. Chow dulu.. Daaaaa... Assalamualaikum..

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...