Tuesday, May 29, 2012

Cerita Budak Ini =)

Aaaaaaaaa.... Kalo dah dasar mak kucing tu.. Memang dasar sgt la kan... Huhuhuh.. Sampaikan anak kucing pun tahu nak ikut sape.. keh keh keh.. Ok.. Minggu lepas dah berlangsung dgn jaya nyer HBN.. so.. wa malas nak komen ape2.. Ape yang berlaku.. jadikan iktibar.. Takziah buat keluarga yang terlibat.. Eh! Kata xnak komen ape2.. OoOoOooo.. Ok2.. =)

Sebenarnya nak cerita pasal budak sekor ni.. Sape??? Aaaaaaa.. Tak bagi nama lagi.. Takut ter-Adopt terus dapat PR.. Huhuhuhuh.. Siapa budak nyer.. Haaaa... Ni nak cerita ni.. Ni la budak nyer,....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TADA!!!!!
Comel tak? Comel kan? (T_T)

Kenapa ngan budak ni? Dari mana cah dapat? Ngeeeeee... =).. Begini ceritanya.. ehem.. ehem.. cah balik dari keje macam biasa.. hari selasa petang minggu lepas.. dari parking umah cah.. dah dengar bunyi anak kucing mengiow.. buat2 x dengar.. malas nak menjenguk.. sbb tau nanti terpungut.. kuatkan hati gak.. terus ke lift dan tunggu.. tetiba.. taraaaa!!!budak ni dah ade kat kaki cah! senyap je tak berbuyik.. tau2 da gesel2 kaki... Aaaaaaaa!!! Tutup mata!! Lift terbuka.. Masuk lift.. Dia pun sama ikut naik.. Aiyakkk!!  Keluar dr lift.. budak ni pun mengikut.. Hocay... hocay.. jangan pandang cah.. jangan pandang.. Sampai umah... Buka je pintu budak ni terus melulu masuk.. Aik? Sape nyer umah ni budak? Buat macam umah sendiri jer.. Last2 biarkan aje.. Sediakan makanan dan minuman.. owh...  kelahap bukan main budak ni.. mungkin dah kelaparan sepanjang hari.. Dalam kepala.. Haiyaaaaa!! Rumah dah penuh.. (T_T) 

Maka.. tinggal la budak ni dengan cah.. wat sementara waktu ni sehingga menungu di foster ( Aaaaaaa... akan di PFA ker? Errrrr.. Xmo pikir) Budak ini sangat aktif dan sukakan perhatian.. kalo tak dilayan.. maka kaki dan tangan mummy nyer akan menjadi sasaran kongkangan... Uwaaaa!! 








Hobby masa lapang.. zzzzzz.. Ekekekeke


Ok.. Tu je la nak cerita.. Setakat ni budak ini masih dalam jagaan cah.. Errrr.. sampai bila xtau.. Huhuhuh... Daaaaaaa.. ;p

6 Orang Mengetuk KeyBoard:

GtHans said... Best Blogger Tips

masuk umah macam umah sendiri tu..agaknya mmg dia nak bertuankan Ecah..;)

MamaBetty said... Best Blogger Tips

PR!! PR!! hekhekhek

meowwmania said... Best Blogger Tips

ahahahahaha...bijaknya budak tecit ni kan

harap harap dok la situ selama-lamanya ahaks!


maceh cik ecah ;)

Esah said... Best Blogger Tips

@GtHansAaaaaaaa.. umah dah penuh (T_T)

@MamaBettyErks!!

@meowwmaniaAaaaaaaa... huhuhuhuh... sedang difikirkan.. :p

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Best Blogger Tips

Atototottot... COMEINYA !!
Kalau Yana takde tucen and rumah luas , nak jugak adopt dak tecik ni.. hehee

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said... Best Blogger Tips

alahai...tambah satu je cah..ape ade hal :P mmg lah mulut mata kata taknak..tapi hati nak kan? kan? kan? ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...