Thursday, May 3, 2012

Huwarrgghhh!!! Opocot!!

Ok.. rasanya dah tak larat lagi dengan rambut panjang mengurai ala2 cik ponti macam gambar kat atas tu... Rambut dah panjang sangat sampai lepas punggung... Rambut gugur pun makin banyak.. Sekali sikat yang gugur nyer humaiiggaiihh!! macam kena sakit kronik gamaknya.. Dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni.. Mana lagi dengan assignment.. keje.. laporan dan etc.. Tak larat rasanya nak menjaga rambut ni.. Maka oleh itu.. Petang ini rambut ku yang disayangi akan ku kerat.. Hehehehe.. Selamat Tinggal rambut ku.. =)

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said... Best Blogger Tips

potong pendek jer senang cah...
jimat masa..
jimat tenaga..
jimat syampu ..
jimat conditioner..
jimat minyak rambut jugak..

dah lame berambut pendek paras tinge..
senang nak kering time kelam kabut nak g memane...hehehe

Esah said... Best Blogger Tips

@=*_*=Phat Cat with Phat Lady Tu la.. tengah fikir2 ni.. nak potong paras mana xtau lg.. =)

gO mi NaM said... Best Blogger Tips

time study rambut pendek senang..ringan sikit nk ngadap buku..klu x terlentok je..

Esah said... Best Blogger Tips

@gO mi NaM hehehehe.. dah kerat pun.. sudah selamat =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...