Thursday, May 24, 2012

Kaki Cramp! Memang terbaiklah! (T_T)

Memang terbaiklah.. kalo tengah2 malam.. tengah2 merehatkan badan melepaskan lelah.. Tetiba kaki cramp??? Goshhh!!! Sangat sakit hocay!! Ini kes malam tadi.. bangun.. capai minyak panas.. sapu ke kaki.. urut2 skit.. lega.. Macam mana leh cramp ni? Padahal tido tak pasang kipas pun.. kaki berselimut comforter lagi... Bila dah kaki cramp tu.. sendiri mau ingat la.... Belakang akan automatik sakit sekali.. Ok.. Tak larat dah nak tahan2.. Kalo boleh memang nak elak makan ubat tahan sakit ni.. Tapi tak tertanggung sakitnya.. Nak2 baru 2 hari lepas ke emergency duduknya.. dapat 2 jab.. 1 untuk tahan sakit.. 1 untuk susut bengkak..  Hamek! Akhirnya tumpas juga.. Telan juga 2 biji ubat tahan sakit.. TIDOOOOO... 

Sedar2 dah azan subuh.. Mata memang berat la nak buka.. Tapi bila terkenangkan kena settlekan anak2 berbulus.. Gigihkan juga bangun.. Kalo tak.. Tak pasal2 anak2 berbulus tak makan.. Sebab mummy nyer kelam kabut nak pergi keje sebab dah lambat.. Huhuhuhuh... Baru jap tadi.. Kaki cramp lagi.. Ni tau la sebab nyer.. Sejuk dalam ofis ni haaaa.. Tak leh tahan!! Cari2 stokin dalam drawer.. Takde.. (T_T)  Tak teringat hari tu bawa balik dan terlupa nak bawa semula ke ofis.. Dengan sweater pun lupa bawa.. (T_T) Lagi betambah terbaik kan?? Sangat2 mabeles.. Nak duduk tak selesa.. Belakang sakit sekali.. Huhuhuhuh... Tapi cover baik je kan.. Muka ada senyum.. =) Dalam hati..Uwaaaa!!! (T_T) Sabar cah.. Sabar... Sabar.. Sakit itu tanda ALLAH sayang kita..


.:: Ya ALLAH, maafkanlah segala keluhan dan keraguanku, jadikanlah aku insan yang selalu bersyukur padaMU, ketika dalam kekurangan mahupun kelebihan yang ada pada diriku. Ya ALLAH, maafkanlah hatiku yang lemah ini, maafkanlah hatiku tidak sabar dalam menerima dugaanMU. Buatlah hatiku kuat dalam menghadapi berbagai kesulitan hidup ini. Ya ALLAH, Engkaulah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang."...Amin ya rabbal 'alamin ::.

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

MamaBetty said... Best Blogger Tips

mudah2an cepat baik..weii..lenkali bawak stok stokin bulu 2-3 pasang buh dlm drawer..jgn lupa shawl juga..tau!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...