Wednesday, June 20, 2012

Omelan...


Maaf.. Aku ini kasar orangnya.. Tutur kata, lenggok badan, lagak lelaki gayanya.. Bergurau juga kasar.. Mungkin ada yang tidak selesa.. Tiada ciri-ciri wanita impian yang sopan santun, manis tutur kata dan BERADAB bukan?.. Oh hampir terlupa! Aku juga kurang adabnya.. Memalukan bagi kaum wanita sepertiku? Juga memalukan orang yang berada disekelilingku bukan?… Membesar dikelilingi oleh abang-abang mungkin membuatkan aku kelihatan begitu…. Ya! Aku kasar! Aku ini kurang adabnya! Memalukan saja! Mungkin aku ini terlupa.. Lahirnya aku dalam bentuk seorang wanita.. bukan lelaki… Ingat itu cah!!! Maafkan aku… Aku bukan wanita sempurna.. Aku serba kekurangan…

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Best Blogger Tips

tiada yang sempurna dalam dunia ni, tapi kita mampu mencari kesempurnaan ;)

Sahruddin Esa said... Best Blogger Tips

Kadangkala kekurangan itu juga yang menzahirkan langkah KESAKMAAN dalam menuju kesempurnaan...

dan kekurangan itu bukannya pelemah kekuatan tetapi pembangkit kekuatan menjadi lebih baik...

Namun..

Sesungguhnya yang Maha Sempurna hanyalah DIA juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...