Tuesday, August 7, 2012

Ho.. Ho.. Ho.. HORLICKS!! =) Dan Makan Vs Kereta

Motip apekah? Ekekekek.. xde apa2 motip.. tetiba teringat iklan ni dalam pale otak.. Kebetulan TERtengok iklan ni kat TV semlm.. Huk huk huk.. Setelah sekian lama tak tgk tv kat umah.. selama hari ni.. TV itu hanyalah perhiasan semata.. Jadi TUKUN.. kalo on pun bukan tengok.. bebudak bulus yang overnyer.. bukan mummy.. baru semalam nak berguling2 ala tenggiling kat depan TV...ekekekeke =) ade iklan HORLICKS baru ditayangkan.. Heheheh.. Da besar anak liza hanim tu kan? Tapi kurus skit la berbanding dia masa kecik dulu.. Comel je tengok... Tapi disebabkan iklan tu juga satu fenomena telah berlaku ketika bulan puasa.. Ekekekek... Ramai yang buat iklan juga.. Lawak! Antara slot yang selalu dijadikan status oleh orang2 ketika puasa

Omak : Mat!!! Bangun mat!! Dah nak abes sahur dah ni.. Kang tak bersahur ko nanti!!
Mat : Mat nak bangun la ni mak!! Mak buat ape untuk sahur.. HO..HO..HO..HORLICKS ek?
Omak : HO..HO..HO..HOTAK kau!! pergi sahur cepat!

Ekekekeke.. ade macam2 version yang dibuat.. Lawak!! Bermula tahun lepas pula ade satu video yang sangat2 menarik pasal bulan puasa... Makan Vs Kereta... Huhuhuhu.. Sape yang agak2 selalu buat tu.. memang terasa laaaa... Opppsss!! Bukan cah yer.. cah akan bercuti bila ALLAH BERI CUTI... ini untuk tatapan kaum2 ADAM.. jika tiada keuzuran.. berpuasa la kamoo yer.. =) Haaaaa.. ni la video nyer.. Selamat menonton!! Ekeekkeke...


BANYAK2 MAKAN.. MAKAN APE PALING SEDAP? Ekekekekeke... =)


1 Orang Mengetuk KeyBoard:

Sahruddin Esa said... Best Blogger Tips

Takdan nak ho ho ho... hahaha dah terkena aku!! Hahaha :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...