Tuesday, August 14, 2012

Hoi Oren!! Aku Bukan JAKUN laa!! Aku TERUJA jer!

Assalamualaikum...

Si Oren ni memang nak kena CER-POOK ngan aku ni.. Ade ke cakap aku JAKUN!! Hoii!! Cakap siang pandang2.. Cakap malam dengar2... Badan ko dah la gedempol gabak cam kembeng.. ade hati nak cakap org jakun.. Opppsss!! Lupa.. Mata ko memang kero.. sebab tu ko cakap macam tu.. OK.. Aku maafkan ko.. So.. Ko leh dengar lagu ni.. Dah!! Pi main jauh2!! Nyebok je.. Aku nak tolong mummy hapdate blog.. Nak harapkan mummy hapdet.. Lambat laaaaaa... BZ katanyer.. Ntah ape yang bz nyer mummy tu... Eh! Ampunkan Lekir mummy.. Lekir tak sengaja... Huhuhu..Tapi mummy mmg bz kan? kan..kan..kan..

Lekir pun nak hapdet gambar Lekir la... Ingat Oren je boleh?? Lekir pun boleh laaa.. Ingat dia je yang handsome ker?? Eh! Ini LEKIR YANG KACAK hocay!!! Nak tgk KEKACAKKAN saya... meh sini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

SEE!! KACAK KAN??

Ok.. yang kat bawah ni pula.. pose2 saya yang MAHA CUTE.. sila muntah ijo... Hahaha.. Lekir tau..ramai gak aunty2 ngan uncle2 yang rindu Lekir.. Bukan Oren sekor jewwww.. Ha.. meh la uncle2 and aunty2 cuci mata yer..

Posing pandang tmpt lain..
KACAK
Errrr.. Sila abaikan pandangan pada bahagian perut tu yer..
Aaaaaaa!!! Sedapnyer garu pipi!
Isk.. Ape ade dalam lobang ni??
Owhh.. Boleh nampak muka... Pandang muka je.. Jangan pandang perut!!
Aaaaaa... Sedapnyer garu gigi!!!
Hello!!Hello!! Anybody home??
Ape lak binatang macam serkop ni... 
Dengar sini rakyat jelata sekalian!!!! Kamu mesti turuti perintah beta!!!

Ok. Sekian hapdet dari saya.. ~LEKIR YANG KACAK~ PisNoWor

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

MamaBetty said... Best Blogger Tips

HAHAHAHA..mmg ensem perut ko lekir!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...