Monday, August 27, 2012

Lagi..

Assalamualaikum..

Hari ni masuk hari ke-2 terjaga waktu2 macam ni... Dah terjaga, langsung rasa tak leh nak tido.. Haissshh.. Takpe la..mungkin ada hikmahnya bila dikejutkan waktu2 begini... Tapi dah 2 malam.. bila terjaga..Hati rasa sayu.. Mudah sangat menitis air mata... Ntah la.. Mungkin cuma perasaan kerana sunyi suasana pagi ni.. Ada hikmahnya.. ADA...

Tengok Moo dah lena ke laut tidonya..Ntah apa la yang dimimpikan tu smp menendang2 kaki ke bantal.. Budak ni sangat2 manja.. Bila letak dalam sangkar, nauzubillah bisingnya.. Nak tido berhimpit, atau paling kurang pun, kena ada baju kita yang tak basuh lagi tu kat dia.. Baru la leh tido.. Kalo tak, memang tercari2 la dia..Dah macam budak2 lak, kena ade baju mak atau ayah kalo salah sorang gi outstation... Anakkkk... 

Laaaa... tengah2 hapdet blog ni boleh lak si Moo ni terjaga, turun dari katil terus panjat bahu, TIDO.. Boley? Laaaa..perasan je dia bila kita xde kat dia..Budak ni kan.. Adoii..  Seb baik dia tak ajak main2.. Tido balik, jangan dia terjaga jap lagi ajak main2 sudah! Perangai ko nak oii! Seb baik dia tido lena dan nasib baik ko ringan nak oii duk kat bahu mummy.. ZzzzzzZZzzz.. Kuat berdengkur kat telinga mummy ni.. Sampai hilang idea mummy nak mengarang.. Takpe la nak, asalkan ko bahagia..Okla..xtau nak hapdet apa dah.. Hilang idea... Ekekek..Daaaaaa..

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...