Friday, August 10, 2012

Perutusan dari Oren The Pirate! =)

Ehem!!! Hoiii Lekir yang Kacak!! Bluweeekkk!! Ape ko pikir ko abang besar rumah aku takut!!! Hoiii!! Ko belum kenal sape aku!!! Aku la Oren The Pirate!! Ko ado?? Nan ado kan?? Shadap U!! Ape ko pikir ko sorang je boleh hapdet blog mummy??? Aku pun boleh siot!!! Aku lagi HENSEM, GAGAH PERKASA dari ko... Tak CAYE?? Tengok ni...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
KO ADO???Hahahahah!!
Haaaaa!!! Tu la deh! Tak cayo.. Eh!! apo lak cakap longhat negeri ni?? Ehemm.. ehem.. ehem.. Hello..hello..hello... OK.. Aku saje je ceroboh masuk blog mummy ni.. Da lama tak menggodam.. Bukan ape.. aku tau ramai rindu aku.. Terutama MUMMY SHAH.. Wa pun miss u too la mummy shah.. Ni ha.. wa nak hapload gambar wa sedas dua.. Buat pelepas rindu mummy2 sekalian.. Weii Lekir! Wa banyak mummy hocay!! Ko ado?? Hahahahah!! 

OoOoO.. My sexy back!! Oppsss!!
OoOoOo... My sexy Tummy... Ahaks!!
Menyempit time!!
Come to me mummy... Muuuaaahh!!!
Sorry la mummy2 sekalian.. Wa memang tak reti dok diam.. Sebenarnya mummy cah suruh wa gi main kat cat tree yang mummy cah baru beli tu.. Tapi kan.. wa macam xde feel la nak duk melepak kat situ.. Wa bukan macam budak2 lain.. JAKUN!! Lebih2 lagi si Lekir yang konon2 kacak tu.. *Bluuweeeekk!!! Wa lebih rasa feel bila wa meng "cat tree" kan mummy cah... Baru la terasa lebih disayangi.. Wa sanggup duk berdukung ngan mummy cah dari wa duk kat cat tree tu.. Paling sekejap pun 5 minit pun jadi la.. Asal wa didukung.. Itulah tabiat wa yang mummy cah kena hadap tiap2 hari pagi dan petang.. Hahahahah!! Padan muka mummy!!! Wa dah la besar gabak berat nak mampos!! Oppsss!!! Kesian kat mummy kena layan aku hari2 macam tu... Tapi apa2 pun wa tetap syg mummy cah.. Itu la "cat tree" wa... Keh keh keh...

Oppss!! Sebelum wa terlupa.. semalam mummy cah ade terjumpa anak kucing kat tepi salah satu tangga... Mummy cakap kesian kat kitten tu.. Lemah longlai tak bermaya.. Mummy ambil bawa balik.. *tambah lagi sekor* oppss!! wa takleh jeles.. sebab wa pun sedar diri.. wa pun anak pungut gak dulu.. mummy shah yang pungut gua.. pastu past kat mummy cah untuk foster sementara kononnya... last2.. mummy cah berat nak lepaskan gua.. ye la... gua banyak personaliti yang MAHA BAIK lagi MAHA CUTE berbanding Lekir tu.. Harus la mummy cah cairkan??? Ngeeeee.... Ni gambar baby yang mummy cah jumpa semalam..
*
*
*
*
*
*
Macam moo moo kan?? Kesian tau??
Kesian wa tgk budak kecik ni.. mummy cah kena force feed milk *Oh! My English! Ekekeke.. Mummy cah kena suapkan susu kat baby ni setiap setengah jam.. Mummy cah cakap baby ni dah nampak ok skit.. tp still xleh nak berdiri lg.. lemah lg.. tapi ok dari masa mula2 jumpa... Ok la mummy2 sekalian.. wa nak mengundurkan diri dulu.. Sekian perutusan dari wa.. Oren The Pirate!! PisNoWor.. Daaaaa!!!!

3 Orang Mengetuk KeyBoard:

bella-wella said... Best Blogger Tips

gemoknyaaaaaa diaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

MamaBetty said... Best Blogger Tips

Oren!!! mamabetty tgk ko nih dah xdok leher!! babat sungguh!! tolong mummy jaga adik ya..kesian adik moo moo tu..

Sahruddin Esa said... Best Blogger Tips

Fuhhh!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...