Thursday, September 6, 2012

Aaaaaaaaa!!

Assalamualaikum..

Haishhhh... Ni nape leh terbangun time2 macam ni? Nak kata exam, nak baca buku..exam da abes.. Huhuhuhu.. Saje je kan mata ni..Kalo time nak exam tu.. Ko la mata yang paling ngantok ala2 sebulan tak cukup tido.. Melekat terkatup macam kena gam!! Da abes exam, ko la mata paling cerah kat dunia..Haiisshhh.. mata owh mata.. Ke ade sesuatu nih? OoOoOoOo... No no  no..Nehi.. nehi.. Takde  sesuatu pun hocay! Errmmmm.. Otak ligat berfikir ni.. Errmmm...Errmmm... Ape nak tulis ek?.. Nak kaco moo moo nanti..Jap lagi dia yang kaco cah balik..Dah la dia tengah tido lena tu.. Dah lama tak hapdet pasal moomoo..Eh!lama ker? Errr..lama la juga.. gambar ade je kat dalam handphone tu.. Cuma malas nak upload.. Budak ni makin membesar dengan sihat yer.. Kuat makan... Kuat menyusu.. Tapi yang paling sangat2 dasar kan.. Budak ni sangat memilih yer bab makan ni hadek2! 

Sebab apa cah ckp dia memilih.. Sebab budak ni tak nak makan wetfood.. Pelik? Kucing tak suka wetfood?.. Padahal itu  la kegemaran.. Tapi yang sekor ni pelik bin ajaib skit.. Tak heran ngan wetfood hocay! letak la wetfood cat junior ke.. qiut pelbagai rasa ke.. dah 3 jenis perisa dair qiut cah da bagi.. langsung dia tak nak hocay! Ko dah kenapa moo! Nanti nak cuba wet food fussie cat la plak.. Khas untuk kucing fussy cam ko ni moo! kalo tak nak jugak.. memang sangat kekwat la kamoo!.. Kat bawah ni ade video budak ni memilih hocay!


0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...