Wednesday, September 26, 2012

Aaaaaaccchoommm!!

Assalamualaikum..

Aaaaaaaccchhooom!! Haishhh.. agak bersawang nampaknya laman sesawang ni.. ekekekek.. Membebel sambil membersihkan sesawang yang penuh... Haishhhh.. Sakit hidung gatal nak membersihkannya.. Aaaaaaccchhooom!!... Eemmm... agak lama tak bersiaran kat sini.. eh! lama ker? Errr.... lama la juga kot.. Last post 2 minggu sudah rasanya.. Banyak perkara yang berlaku dalam 2 minggu ini.. rasa seperti hilang arah sekejap.. Dah mula sleep disorder.. Kena ambil ubat baru leh tido.. Haiisshhh.. Malas tol nak makan ubat.. Nak minum ais je takut nnt bangun pagi sakit2 badan.. Nak tak nak makan la ubat.. Tsk..Tsk..Tsk.. (>.<)

Minggu2 yang penuh tak dijangka.. Mula buat perangai balik.. Jalan2 tak tentu arah.. Suka suki ikut sedap hati ngan kaki nak gi mana.. Tido pun merata2... Huk huk huk huk... Mula la tu.. Cuba kembali ke dunia realiti... Hakikatnya perit.. Haiishhh.. Ko dah kenapa cah? Errr.. Takde apa.. cuma sedikit berbasi rasa kesal dihati.. Tapi dalam pada tu sempat la juga buat keje berpaedah.. Err... Berpaedah gamaknya.. Ye la.. Sesi makan2.. Memang la berpaedah kan? Sesi berkumpul ngan geng GARU GARU.. sempat la update pasal hal masing2 sekarang walaupun kadang2 ade je bebudak tu kat dalam wall rahsia tu.. Ekekekeke.. Nak juga menghapdate apa yang patut kan?

Sesi menung sana menung sini dah buat.. Lepak sana lepak sini pun dah buat.. Sesi membawa diri ala2 azroy (tp versi pompuan) pun da buat.. Ape lagi lom buat ek? Arrrrr... 2 lagi tak sempat nak buat! Dah lama tak main jet ski!! Huwaaaaa!!! Ni yang rasa nak gi main ni.. Dan dah lama tak memanah (>.<) wuwuwuwu rindu nyer! Nanti ade kelapangan nak buat la.. Tumpahkan segala kusut masai disana.. yeaahhh!

Ok la.. nak hapdate tu je.. Daaaaa!


0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...