Thursday, October 25, 2012

Aku Terima Nikahnya...

Assalamualaikum...

Oppppss!!! Motip tajuk apakah? Hoi! Hoi! Sila jangan speku bagai yer... Tiada kena mengena ngan  cah haaaa... Cuma tengah mencari mood nak meneruskan keje untuk hari ni.. Tapi mood nyer dah ke laut rasanya.. So.. agak2 macam tak tau nak buat apa kan.. Macam la.. Macam la sangat ko kan cah! Tetiba teringat hari tu ada beli 2 buku masa pameran buku kat putrajaya.. Tajuk nyer AKU TERIMA NIKAHNYA ngan RICH DAD POOR DAD.. Haaaa... Ala2 motivasi ghetu.. 

Tapi kan.. Tapi kan.. Tapi kan.. Masih belum berkesempatan pun nak baca 2 buku tu lagi.. Hahahahah! Aci tak? Aci tak? Bukan aci aci buka pintu hocay! Aci la kan.. sebab ada lagi buku lama2 yang dah lama beli tapi tak baca.. Haiyooohh!!! Beli je la buku keje ko cah.. kurun berapa nak baca buku tu xtau.. xpe.. At least minggu sudah dah mula semula membaca buku2 yang dalam koleksi yang masih blom terbaca.. Tapi yang pasti.. 2 buku ni lom sentuh pun lagi.. Beli je la.. Baca nyer blom! Takpe2.. akan diusahakan untuk membacanya... 

Tapi yang pasti tajuk buku takde kena mengena ngan cah hocay.. Saje je.. Ngeeeeee... ;p   Beli buku aku terima nikahnya sebab tu edisi khas gabungan 3 buah buku.. Harga pun dapat murah masa kat pameran tu.. So.. cah beli.. yippeeeee... Ok la.. saje je ngisi masa ni. Walupun ade keje tapi tahap KEMALASAN yang sangat2 melampau.. membuatkan cah menghapdet blog.. jadi.. tak la bersawang sangat! ok la.. Daaaaa.. 

Tadaaaa!!!

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...