Thursday, October 25, 2012

Cakkkkkk!!

Assalamualaikum..

Aaaaaa... Motip apekah bermain cakcak pada waktu begini? Dah lelap pun sebenarnya tadi.. Tapi leh lak terjaga time2 camni.. Selalu sangat kan cah kan.. kan.. kan.. Kenapa ni?... Ade 2 minggu rasanya tak berhapdet blog ni.. Owhh.. sgt2 bz walaupun saya hanyalah budak Latihan Industri.. Bluweeekkkk!!! Dasar sangat kan? Lepas terjaga tadi ada la hampir satu jam dok terkebil2 dalam gelap.. Mengereng ke kanan tak leh lelap... Mengereng ke kiri takleh lelap.. Terlentang pun takleh gak lelap.. Last2.. Bangun.. on lappy ni haaaaa... Dan tetiba teringat dah lama tak hapdet blog... Ekekekeke.. Maka berada lah saya di sini pada waktu dan ketika ini menghapdet blog yang dah 2 minggu bersawang.. kui..kui..kui

Takde cerita yang menarik pun jadi dalam masa2 minggu ni.. Sakit.. Ok.. Sakit.. ok.. Sakit.. ok.. Tu la keje ko cah... Takde keje lain.. Huhuhuhuh.. Nak wat macam mana kan.. Dah bahagian masing2.. Terima je la.. Hidup perlu diteruskan.. Walaupun pahit untuk menerima kenyataan... Aik?? Tetiba? Aaaaaaa.. ok.. sila abaikan.. Ermmmm..  Nak membebel apa lagi yer cah.. Owh yer.. dah lama tak hapdet pasal anak berbuluskan?? Nanti la.. ada masa senggang panjang nnt cah hapdet yer.. Tau.. ade aunty2 yang rindu nak baca hapdet pasal anak berbulus cah.. ni asyik2 pasal lagu.. asyik2 pasal hape ntah..ekekeke.. Nanti la..nak menghapdet cerita pasal anak2 berbulus kena ada waktu yang panjang skit.. baru ada feel... Aaaaaa... Rasa macam nak sambung terkebil2 sampai terlelap dalam gelap semula.. takleh jadi.. dah kul 2.20pagi.. Lelap la wahai mata.. semalam dah la ko lelap kul 4.. Jangan wat pasal... Okla.. out dulu... Daaaaa....

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...