Friday, October 5, 2012

Cinta Bersemi Kembali

Assalamualaikum...

Matiklaaa!! Tu dia tajuk post pesen hazab! Ekekeke... Saje je tu.. Minggu sudah2.. minggu berkabung kan. Makanya.. minggu ni harus happy! Tak kira la walaupun dalam hati ade duri.. Huk huk huk (>.<).. Eeehhh!!! Apekah?? Kata nak happy.. Happy la ni.. Happy!! Minggu sudah memang mood mendom ke laut.. Haaaisshh.. Macam2 dugaan kan Cah.. Arrrrr... Motip tajuk post blom lagi diberitahukan?? Owwhhhhh!!! Itu bukan tajuk berkaitan I yer hadek2.. hakak2.. Ni lagu yang cah TER Youtube 2 minggu sudah.. Apehal minggu ni motip banyak TER..TER.. ni? So.. Saje nak berkongsi.. Layannnnnn.... Ngeh..ngeh..ngeh..


Kenangan indah saat bersamamu
Saat kau ada di sampingku
Kini semua terulang kembali
Masa-masa terindah bersamamu

Aku jatuh cinta lagi
Cinta yang dulu bersemi kembali
Aku jatuh cinta lagi
Cinta pada mantan kekasihku


Cinta yang pernah ada di hatiku
Kini telah hadir kembali di jiwaku
Mungkinkah semua terulang kembali
Ku ingin engkau seperti dulu


Ku rasa ku tlah jatuh cinta
Kepada dirimu


Aku jatuh cinta lagi
Cinta yang dulu bersemi kembali
Aku jatuh cinta lagi
Cinta pada mantan kekasih...


Ku rasa ku tlah jatuh cinta
Kepada dirimu


Aku jatuh cinta lagi
Cinta yang dulu bersemi kembali
Aku jatuh cinta lagi
Cinta pada mantan kekasih...

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

saya said... Best Blogger Tips

tu dia..tajuk jiwang2. heheh..takpe la. sesekali layan jiwang tu perlu, untuk mengisi jiwa.. have a nice day ye..

Esah said... Best Blogger Tips

@sayaHi mama nezha!! lama tak nampak jenguk ke sini.. ngeeee ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...