Wednesday, October 10, 2012

Errrmmmm... Lama Betul

Assalamualaikum..

Rasanya lama betul tak snap gambar2 pemandangan.. Rasa cam nak gi snap gambar je hujung minggu ni.. Tapi... Aaaaaaaa... Ada hal plak... Nanti lah.. akan difikirkan kemudian.. Dah gatal tangan dah rasanya.. Gatl tangan.. Garu! Ekekekeke... Eh! Macam nak dapat duit lak gatal2 tangan ni.. Aaaaaa... best nyer kalo dapat! Seronok achik kalo camtu.. Tapiiiii... Sape la nak bagi kan.. Sadis... (>.<) Tak dapat snap siang.. Snap malam pun ok gak ni.. Sunset.. Lalalalalala... Cam lama dah tak snap sunset.. Tapi nak snap area mana ek? Huhuhuhuh... Rasa cam nampak port baik hari tu.. Takpe la.. Balik nanti gi recce la. Sedang berkira2 untuk singgah senawang mengambil peralatan.. Itu pun kalo ade hati la nak snap2 ni.. Kalo xde hati nak snap2.. Nampak gayanya.. Sesi tido la jawabnya.. Ekekekeke... Ok la.. Saje je ni nak menghapdet.. Daaaaaa..

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...