Monday, October 29, 2012

Masih disini..

Assalamualaikum..

Pagi2 senin... oppppsssss!!! Dah tengahari ok.. Saya masih dirumah senawang.. bersenang lenang... owh.. senang lenang la sangat.. ok.. Saya MC hari ini... Sakit kepala dari malam yang tak reda-reda.. Huhuhuh.. Bangun pagi kul 5..Masih lagi sakit kepala.. Dah lama tak kena macam ni.. Mungkin sebab tak cukup rehat sepanjang beberapa minggu lepas.. Hrmmmmm.. Tanda badan disuruh berehat dari pikir hal kerja dan study.. Mungkin..

Pagi2 seawal pukul 9 dah ke klinik.. Kepala panas sangat2.. Badan lemah.. Gagahkan juga ke klinik.. Seb baik dekat je... Huhuhuh.. Macam biasa.. dapat ubat sebeban.. Huwarrgghhh!! malasnya makan ubat.. Letak ketepi.. Sampai dirumah.. basahkan kepala dan terus terbungkam.. Sedar2 dah kul 11.. Minum nestum untuk alas perut..Tak selera nak makan.. Rumah kat depan dan belakang rumput dah naik .. Semak.. Ok.. Hari ni hari mengemas umah yer cah.. Call orang mesin rumput.. Tak sampai 5 minit dah sampai.. Ok.. siap2 kemas di dalam rumah sambil orang mesin rumput diluar.. Siap!! 

Jiran sebelah umah pun cuti.. Sempat la berborak apa yang patut.. Ok.. Soalan cepu emas pun keluar.. "Bilanya nak kawin ni cah.. Umah dah ade.. Semua dah ade.. Pasangan dalam umah je takde.."Aaaaaaa... motip apekah soalan terbabet?? Terus sengih sambil cakap.."Lom ade jodoh lagi kak.. Kalo ade mesti saya tak sorok2 dari akak.."Perbualan seterusnya terus dilencong kepada hal anak2 akak ni.. keh keh keh.. Supaya tak terkeluar lagi soalan2 berkaitan saya.. ;p

Ok la.. dah tengahari.. Errmmmm.. tgh pikir nak masak apa  lak.. ke nak gi merempit?? Ok la.. Daaaaaa

Lama gak tak berjalan budak ni.. Duk dalam umah je.. Maklom la.. anak dara.. Ngeh ngeh ngeh.. ;p

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...