Friday, November 30, 2012

Ape?? Dah Jumaat??


Assalamualaikum..


Wohaaaa!! Jumaat sudah.. Alhamdulillah masih bernafas pada penghulu segala hari ini.. Bukan apa pun sebenarnya.. Excited nak bercuti je yang sebenarnya.. walaupun cuma sabtu dan ahad.. tapi ia dah kira berbaloi la bila bercuti ni.. Nak2 bila leh bercuti bersama family.. kan? Rasa happy je.. Walaupun sebenarnya dalam hati  tuhan jer yang tau.. Huk huk huk.. Ok.. Sila abaikan..

Balik ni nak bawa si Moo Moo balik senawang terus.. sian kat budak kecik tu dah lama tak berjalan.. Jumpa family.. Bagi dia can manja2 ngan atok ngan nenek ngan makcik2 dia yg lain.. Heheheh... Owh lupa.. dah dua hari my little Daniel datang ofis.. Sian dia tak sihat.. Tapi walaupun tak sihat sentiasa senyum budak ni.. Nampak mummy.. Siap lari terkedek2 depang tangan.. Minta dukung.. Siap ajak main belon.. 

Ni gambar semalam

Pagi tadi.. Senyum lebar.. Muka senyum ada manis.. =)
Terubat rindu.. jumpa budak ni.. Dah besar anak mummy ni.. Dah setahun sebulan.. Kejap je masa berlalu.. Tak lama lagi Daniel nak dapat adik.. Daniel jangan nakal2 tau.. Dengar ckp Papa & Mama.. Mummy sayangggg Daniel!! =)

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...