Wednesday, November 28, 2012

Dup Dap Dup Dap...

Assalamualaikum..

Hahahah! Tu dia tajuk post bikin hanget.. Hik hik hik.. Macam ala2 nak menikah gamaknya.. Berdebar2 dek non haaa... Tak kena serba serbi.. Haissshhh.. bila la nak sampai ni.. Bukan apa.. menunggu lecturer datang menjenguk haaa... Katanya kul 10.. Ni dah kul 11 tak kesampaian lagi.. Almaklum la.. Cah sekarang kan tengah buat latihan industri.. So.. kena la jadi pelajar prektikal gamaknya.. Walhal bukan buat apa pun.. Buat keje hakiki gak.. Wohaaa!!

Dengan hidung ngan tekak yang masih SUCCESS.. Suara ala2 Ella gamaknya bercakap nanti haaaa... Errrr.. Guna bahasa isyarat je la.. Boley?? Hik hik hik hik... Owhhh.. Selsema dan batuk.. Sila la gi jejauh haa... Shuh!! Shuh!! Shuh!! Go away!!.. Tak sabar nak makan durian gamaknya.. Durian makin murah kan.. La la la la la.. Bila la leh makan durian ni.. Nak cari Musang King la.. Errrr.... Macam terdengar2 ade orang nak banjer la.. Haissshhhh!! Cepat la elok batuk haaaa... Tak sabar nak mencekik durian.. Oppssss!! Kurang sopan disitu gayanya.. Gaya sopan skit.. Tak sabar nak merasa makan durian.. Haaaaa.. Sopan ghetu ye dak? Ok la.. Nak hapdet tu je sementara menunggu lecturer datang.. Dup Dap Dup Dap Dup Dap... Daaaaaaaaa

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...