Wednesday, November 21, 2012

Holaaaa!!!

Assalamualaikum..

Rasa cam lama lak tak hapdet blog ni kan... Aaaa... kira lama la jugak.. Genap2 2 minggu tak berhapdet.. Mana tidaknya... I bz noksss.. Hahahaha.. bz la sesangatkan.. saje membz kan diri!! Bercuti dari 8hb sampai 19hb.. Hamek ko!! Pergi BERTAPA kekdahnyaaaa... Lama kan.. Pastu masuk2 opis kene gi kursus 2 hari.. Ni baru betul2 duk kat opis..

Tak banyak mende pun nak diceritakan sepanjang bercuti tu... Tak ke mana pun.. hanya bersendiri menyembunyikan diri.. Ala ala BERTAPA la ni.. Huk huk huk... Dan tak banyak perkara pun yang berlaku sepanjang bercuti.. Nan Ado.. BERSEMBUNYI mencari kembali kekuatan diri.. Ho ho ho!! Apekah?? Owwhh.. Sila abaikan.. Mari mencuci mata jap tengok budak sekor ni haaaa!! 

Mummy... Namo la cedey2.. Moo ada dekat ngan mummy.. Mummy namo la cedey... Nanti moo cedey.. sob sob sob.. (>.<)

Tengok la budak ni.. pandai amek hati mummy.. Tapi banyak gak wat darah mummy tersirap jap.. Orang nak manja2 ngan dia.. Dia plak suka nau ngongkang tangan mummy.. Abes calau balau!! Aaaaaa.. apa pun kamoo tetap shooomeeelll mummy... Ok la.. saje nak hapdet je.. ngeeeee... daaaaa!!

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

HimAwaRi said... Best Blogger Tips

HEy Moo yg Mok~~bila aunty leh jmpe awk nie ha!!!! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...