Thursday, November 22, 2012

Musim Durian Kata nyer...

Assalamualaikum..

Aaaaaaa!!!! Seteressssss wa tengok bebudak SCRATCH ni sorang2 menghaplod gambau durian.. Bikin Seteressss korang tau tak?? Bukan sekali je hapload gambau... Ade buat repeat makan durian katanyer.. Pagi petang siang malam 7 hari berturut kekdahnya.. Haiiiippp!! Ini boleh mendatangkan kemurungan gua ni.. Mana nak cari durian ni.. (walhal bersepah je tepi jalan ada jual) tapi macam xde hati nak berenti bila tengok.. Sempat gak meronda ke tempat biasa melantak durian.. hasilnya -ve. Pakcik tu tak buka gerai la pulakkk... Aaarrrrrgggghhhhh!!! Takpe2.. sabtu ahad ni boleh menjalankan misi mencari durian.. Last makan durian bulan lepas kot.. tapi masa tu durian mahal lagi.. Tapiii... macam teringat durian masa gi Kuala Kubu dalam awal tahun kot ke tengah tahun hari tu.. Makan durian yang orang asli sana jual.. Sedapp!! Durian bukit.. La la la la la la.. Macam nak menghala ke sana je.... Tapiiiiii... Mmmmmmm... Tengok keadaan la. sebab macam bz sabtu tu.. OoOoOoOooooo.. Achik ngidam da deknon!! Ni sume korang nyer pasal la.. Nak2 datin MamaBetty @ Hantu Durian tu dok menghaplod gambau siap repeat.. Aaaaaaaa.... Nak Durian!!!! Gambar adalah hasil cedokan dari wall bebudak SCRATCH haaaa... Sob Sob Sob.. (>.<)




Nak DURIAN!!!!!! Uwaaaaa!!!

4 Orang Mengetuk KeyBoard:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Best Blogger Tips

Raja Buah ni siapa tak suka rugi kan

MamaBetty said... Best Blogger Tips

hahahha..udah terkena penangan doyan mamabetty!! hahaha

Esah said... Best Blogger Tips

@MamaBetty : mu kijam mamabetty!! i het yu!! i nak luliannnn... sob sob sob

Esah said... Best Blogger Tips

@Mrs.Yana @ K.M : Yup!! Rugi sape yang tak suke.. ngeeee =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...