Monday, December 24, 2012

Terima Kasih Sahabat =)

Assalamualaikum..



Malam sabtu yang lepas sempat berjumpa seorang sahabat.. Dah lama tak bersua muka.. Aaaaa... lama jugak la x jumpa nyer.. Lebih setahun kot? Dia baru balik dari keje.. On the way balik dari keje.. Dia teringat kat cah dan whatsapp.. Kalo ade rezeki.. jumpa la katanyer.. Malam tu xtau nak buat apa.. Menung.. Sakit Hati.. semua ada.. Semua dipendam.. Terus set untuk berjumpa.. Jangan keluar lagi dari rumah sebelum dia sampai katanya.. ok.. Tunggu.. Tunggu.. Tunggu.. Whatsapp masuk.. Lagi 10 minit aku sampai.. Ok.. Cah keluar menuju ke destinasi.. 

Ho Ho Ho.. Memang dah lama tak jumpa sahabat ni.. Makin mengembang cah tengok.. Kembang pipi.. Kembang badan.. Kesimpulannya.. Semua kembang lah.. Ngeeeeee =) Parking kereta sebelah2.. Turun dari kereta.. Ayat pertama keluar dari mulut sahabat ni.. " Mata lebam.. Makin kurus aku tengok ko Mek.. Dah melengkung badan.. " Mek?? hehehehe.. itu memang panggilan sahabat ni dari dulu.. Ngeeeee =) Bila sahabat berkata begitu.. Hanya senyuman yang mampu Cah balas.. Tiada lain.. Melepak di mamak.. Minuman dipesan.. Bermula dengan sesi bertanya khabar.. Masing2 bertukar cerita hal kehidupan masing2.. Sehinggalah terpacul soalan cepu emas dari sahabat.. " Ko kenapa mek.. makin kurus.. Pendam Rasa?" 

Seolah tahu apa yang tersirat dihati.. Sahabat bertanya.. Senyum =).. Itu yang mampu dibalas.. Menarik nafas panjang dan mula bercerita.. Hampir segalanya diluahkan.. Nasihat diberi sahabat.. Errmmmm.. Dapat juga diluahkan.. Terasa sedikit LEGA.. " Jangan riso.. Kalo ade apa2 jangan simpan lama2 mek.. Makan dalam sok" Kata sahabat.. Baiklah sahabat.. Terima kasih kerana sudi mendengar luahan.. Kau seolah2 memahami.. Terima Kasih SAHABAT.. TERIMA KASIH.. 

Macam2 sebenarnya yang diborakkan .. Tapi itu biarlah menjadi RAHSIA antara aku dan sahabat..

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Best Blogger Tips

sahabat adalah orang ke2 penting selepas keluarga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...