Friday, January 4, 2013

Secret Recepi & Bowling

Assalamualaikum..


Aaaaaa.. lama tul tak makan kat Secret  Recepi.. Maka oleh itu masa telah diset bersama Geng Garu Garu untuk sesi menghadap SR dan seterusnya mengadakan sesi mencampak bola ke lorong lurus.. Hehehehehe.. Ok.. Biasanya orang memulakan sesi sukan baru lah diakhiri ngan sesi makan.. Tapi.. Kalo ngan GENG GARU GARU @ SCRATCH-ERS ni selalunya sesi makan2 akan ada pada permulaan dan pengakhiran sesi bersukan atau beriadah.. Eksesais mulut dulu baru seksesais badan katanya.. Haiyyooohhh!!

Acara baling bola dihadiri oleh muka yang sama aje.. BangSoya BangKepit, Datin Diyana @ Mamabetty, Dato' Lobert, Achix Kurung @ Mawar, Akak Nana dan Ah Fad. Muka2 ni yang hadir.. Sesi bermula dengan makan2.. Dah abes makan maka beronok2 la memasing ke pusat baling bola.. Masing2 kononya tak reti main baling bola ni.. Kononnya la.. KONON nya.. Tapi kan.. Kan... Durang ni Pentipu tau! lebih2 lagi Achix kurung. Pentipu.. Pentipu tau.. Eh! Kita tak reti main tau.. Pentipu!! Hahahahah!! Ok la nak kongsi gambar.. Cah dengan penuh berkhemahnya telah mencilok gegambar dari wall BangSoya.. Cah cilok yer bangsoya.. *Huk Huk Huk* Ok la.. x banyak gambar.. cuma ade 4 je.. weeee..

Muka2 orang demam katanya.. Kannnnnn!! Selera masing2.. Hazabb!!

Ni.. Permulaan makan yer.. Nyom..Nyom.Nyom..

Berbowling dengan cerianya.. Ceria la Sangaaatttt!!
Penutup sesi beriadah.. Hamek kau! Muahahaha!!
OK.. Itu aje nak hapdet.. MOJO menghapdet blog udah sampai.. Eh?? MOJO la sangatkan.. Sok2 bersawang balik.. Ngeeeee =)

1 Orang Mengetuk KeyBoard:

Encik Ayie Yang Garang said... Best Blogger Tips

hahahaha.. manis manis.. geng garu garu mmg sahabat yang manis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...