Friday, January 11, 2013

Maafkan aku

Assalamualaikum..

Wohaaa!!! Ko dah kenapa hari jumaat ni tetiba ko dah wohaaa cah oii! Mabok ape? Tajuk post maafkan aku.. tetiba wohaaa!! Ekekekekek.. Aaaaaa... xde apa pun sebenarnya.. Saja nak menghappy kan diri  ni.. Smileee =).. Biar nampak happy.. so orang xde la wat speku macam2 kan? lantak lah.. pedulikan.. Huhuhuh.. errrmmmm.. sebenarnya x brapa nak ada idea menulis hari ni.. Tapi kan.. Tapi kan.. Aaaaaaa.. Tetiba rasa macam nak kongsi lagu ni ha.. salah satu lagu dalam drama bersiri Setia Hujung Nyawa.. Aaaaaaaa... Dah tersampok dari member la ni tengok cerita ni.. Padahal sebelum ni tak hadap pun nak tengok.. TV kat umah tu pun wat ala2 tukun je.. Berbunyik dikala mak ayah atau anak buah datang umah sajork.. Skali member ni suh tengok.. Konon bajet hati keras la.. Cakap dalam hati.. aaa.. xde nyer nanti nak layan.. Tapikan.. tapi kan.. hakikatnya.. Aaaaaa.. Cair gak hati ni nak mengadap drama ni.. Hoiii!! Dan tetiba TERsuka lak kat lagu ni.. Meh la.. kita dengar dan nyanyi skali ek.. =)




Lirik Lagu Last Minute - Maafkan Aku


Lirik Lagu OST Setia Hujung Nyawa Akasia

Dan apa
Yang kau mau kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama kucintai

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu
 

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata I said i love youu..

Dan apa
Yang kau mau kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama kucintai

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu
 

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata I said i love youu..

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata Oh i love youu..

Oh Maafkan aku..

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...