Wednesday, February 13, 2013

Tak Sihat..

Assalamualaikum...

Accchuuummmm!! aaaaaa.. Tak sihat.. Sakit tekak, batuk dan selsema serta pakej sakit kepala haaaa.. Pagi tadi punya la sakit kepala masa bangun pagi.. Gagahkan jugak bangun pergi keje.. Dah sampai ofis.. Amek kau.. Bertambah teruk selsema ngan sakit tekak.. Batuk tak henti2 sampai berair2 mata masa batuk.. Errrrmmm.. Rasanya baru baik dari batuk.. Daaa kena balik.. Kali ni sekali ngan pakej selsema dan sakit tekak.. Nak menelan air liur pun rasa sakit.. Ape tah lagi nak makan.. Perut lapar.. Pagi tadi sempat isi perut ngan milo suam je.. Pastu makan ubat selsema.. Doc ckp makan ubat selsema tu tak mengantuk.. Sekali hamekkk kooo...terjadi lak sesi kemengantukan masa drive nak gi keje.. Beberapa kali berhenti sebab hampir2 terbabas.. Huhuhuh.. Moral of the story.. Jangan percaya cakap doc.. Ckp ubat tu tak ngantok.. Tapiiiii.... Mengantuk gak.. Hasilnya.. Achix masuk keje lewat.. Dekat kul 9 baru sampai.. Tapi takpe la.. Biar lambat asalkan selamat.. Pandai2 la jawab nnt kat portal alasan kedatangan lewat.. ekekeke...

Semalam geng garu2 buat acara bekcinten(badminton) kul 6.30.. Maaf la geng gegaru sekalian.. achix tak dapat menghadirkan diri akibat masalah kesihatan fizikal dan mental yang tidak mengizinkan.. Haaaaaazaaabbb!! Balik dari kenduri terus sentap balik umah ye deknon.. Takde nak singgah memana lepas tu.. Achix geramm.. "Pergi la mampoosss" kekdahnya kan.. Shhhhhhh!!! Diam2 sudah.. Eh! tetiba achix TERmerempan ni kenapa?  Huk Huk huk,... Ok la.. Achix nak berehat seketika bersama Kit Kat.. Kepala dah ting tong ni.. Daaaaaaa


0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...