Friday, March 22, 2013

Hadirmu penuh makna

Assalamualaikum..

Hadirmu dalam HATI ini suatu ketika dahulu memang penuh makna buat diriku.. Kau yang menceriakan aku kala dukaku.. Kau sentiasa ada tika kau aku perlukan.. Segala kenangan manis yang telah kita sulam akan ku simpan rapat ke hatiku.. Hanya itu yang ada buatku.. HANYA ITU yang akan sentiasa kekal sebagai ingatan.. ALLAH pinjamkan kamu dalam perjalanan hidupku.. Mungkin sebagai pengajaran dalam kehidupanku akan datang.. Kau pergi dulu mendapatkan kebahagiaanmu.. Telah tertulis aku bukan milikmu.. Kau telah membina kebahagiaan lebih dulu dariku.. Maafkan aku.. Sudah itu takdirnya.. Katamu ALLAH maha berkuasa dan DIA tahu apa yang ditakdirkan buat sang pujangga.. Aku REDHA..


0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...