Tuesday, April 2, 2013

Kekasih Gelap Ku

Assalamualaikum...

Huhuhu.. Tu dia tajuk post kemain tak hengat.. Ekekeke.. Bukan apa.. Tetiba je teringat lagu yang berkumandang malam tadi menemani perjalanan pulang dari mencari damai di hati katanya.. Chewahhh!!! Damai la sangat Cahhhh!! Da mula da peel kan.. R&R menjadi rumah ke-2... Aaaaaa.... Apekah??? Sila abaikan... Ok.. Berbalik pada tajuk post... Da lama sangat rasanya tak dengar lagu ni.. Sangat laaamaaa.. Sebab jarang on radio kan.. Kalo drive pun selalu dengar lagu yang dah di simpan dalam Pen Drive... So malam tadi melayan la radio sepanjang perjalanan.... Dan tetiba berkumandang la lagu ni kat radio... Aaaaa.. Penuh makna dalam setiap bait lirik.. So.. Tetiba gatal la nak berkongsi kan.. Walaupun tau lagu ni lagu lama... Ekekekeke.. Jom layan...



Lirik Lagu Ungu – Kekasih Gelapku

Ku mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

Ku tahu ku takkan slalu ada untukmu
Di saat engkau merindukan diriku
Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku...

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang kucari slama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku
Hidupku...

Ku mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

Kekasih gelapku…

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...