Thursday, August 15, 2013

Dengarlah Bintang Hatiku

Assalamualaikum..

Hahahahah!! Tu dia.. Entry sempena syawal pulak.. Hari tu entry sempena ramadhan.. Lama giler nak tunggu berhapdet kan?? Rasanya belum terlambat nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua.. Kalo ade salah silap dari Cah harap ampun dan maafkan yer.. Ramai yang dok berpm tanya nape tak hapdet blog.. Aaaaaaa.. Kemalasan melanda dek non!! Tapi hari ni meng rajinkan diri..  Ni pun sebab dah rehat.. lepas tu ntah tetiba gatai nak hapdet.. Ohh yer.. Malam tadi kat news feed FB heboh orang dok update status pasal citer Ijab & Qabul.. Errr.. Mak semalam tak tengok TV.. So xtau la citer nyer.. Makanya tadi kebetulan ade member bagi link youtube citer tu.. so.. mengambil kesempatan di hari raya ni.. Errr... Sebab bos lom masuk kijer kan?? Makanya mengambil lah kesempatan tengok citer tu... Dan.. Dan.. Dan.. Aaaaaa... Terus tersuka ngan lagu dalam citer tu.. Dengarlah Bintang Hatiku.. Ekekekeke... Maka dengan pantasnya la mencari dan mendonlod lagu terbabit.. Ok.. Ni lirik lagu tu.. Lirik dia pendek je.. cuma diulang2 banyak kali.. Baca la yer.. Kalo rajin nanti baru cah link kan skali ngan You Tube nyer yer.. Selamat membaca lirik!! Daaaaa =)



De Meises - Dengarlah Bintang Hatiku


Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Karena bagiku engkaulah nyawaku

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...