Thursday, August 15, 2013

Ohoiiiii!! Mood menghapdet Udah Sampaeiii!!

Assalamualaikum...

Adeh!! Tajuk post tak leh blah.. Mood menghapdet udah sampeii kekdahnya.. Ye la tu Cah.. Sok2 cukup 2 entry.. ko senyap 3 bulan.. baru nak up entry baru.. Cett!! Aaaaaa... ni sebab mood raya ni.. Keje pun banyak ngelat je.. Koh Koh Koh.. Alaaaa... Bukan ade citer hot pun nak diceritakan sangat.. Kawan2!! marilahhhh!! Ade citer hot sangat tau!! Ko hado!! Hahahaha.. Apekah yang telah dimerepekkan ni cah.. Ko dah tersampok iQrammmmsss ker.. iSerammmmmsss tau.. 

Sebenarnya nak bercerita betapa happynya tahun ni kerana telah dikurniakan dengan kehadiran adik-beradik lain mak lain pak yang sangat memahami diri yang kerdil ini.. Bila berlakunya insiden ke iQramannnsss tu ia telah mengeratkan lagi tali silaturrahim antara kami.. Syukur YA ALLAH.. Kau hadiahkan aku sebuah keluarga walaupun kami tiada talian persaudaraan.. Bukan darah daging.. Tapi mereka lebih memahami diri ini.. SYUKUR.. Terima Kasih YA ALLAH.. Kami ada kampung.. Di mana di kampung ini kami sering berkumpul.. Jauh dari hiruk pikuk Kota.. Dalam saat genting begini mereka sentiasa berada disisi.. Ye la.. Ai kan ala2 anak derhaka.. Sob sob sob.. Sempat la beraya bersama adik bradik ke kampung abang yang sorang ni.. Terima kasih sekali lagi.. oOoOoOo... mood sedih apekah ini.. Shohh!! Shoh!! Shohh!! kau mood sedih... 

Haaaaa!! Ni nak cerita trip balik kampung raya ke-4 yang lepas.. Walaupun tidak dihadiri oleh adik bradik sepenuhnya.. Ade adik bradik yang masih dikampung halaman.. dan ade  abang yang sorang itu beraya sakan meriah bersama sedara mara dan kereta tak hengat donia... Tapi kami adik bradik yang ada dan dengan kehadiran mami dan uncle yang sangat sporting.. Suasana dirasakan hampir sempurna.. Koh koh koh.. Matikkk laaaaa.. Lepas ni kena minta ampun ngan abang yang sorang itu... Ampunkan saya.... Dengan pot luck memasing.. Maka berbondong2 la kami adek bradek mengadap makan yang tak sudah2.. Melepak.. Chit Chat dan juga menonton tayangan perdana katanya.. Citer Queens Of Langkasuka... Koh koh koh.. Ini kerana Ai dah terjebak ngan kerasukan kakak tercinta ngan Ananda pakwe kipas tak matinya... Hahahahahah!!! Citer epik yang pada Cah bagus ditonton.. Tonton dan nilai yer.. Bukan tonton dan ko sedut semua citer tu ko percaya boolat2 macam xde iman.... Pastu ko pong pang satu kampung citer tu memesongkan akidah kekanak.. Dah sape suh ko bawak anak ko tengok citer tu?? Apekah??? Apekah??? Aaaaaa.... Sila abaikan... Hanya yang ade dalam situasi tu yang tau.. Kihkihkih... Makanya.. Beraya di kampungku Genting Highland ittewww.. Sangat lah seronok.. 

Raya ke-2 balik ke sini.. Sila lah pilih yang mana satu ek.. Koh koh koh

Antara makanan yang disediakan untuk raya ke-4.. Tu sebahagian je tau... 
Nama pun balik kampung.. So.. Selamat Balik Kampung!! Yehaaaaa!!!
Tak banyak gambar yang di ambill.. Sebab tujuan nyer nak berkumpul adek bradek.. bukan bergambar.. atau nak menunjuk kereta masing2... Aaaaa.... Larriiikkkk!!! Ekekeke.. Ok la.. Itu je nak cerita.. Daaaaaa!! 

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...