Thursday, January 2, 2014

Selamat Tahun Baru!!

Assalamualaikum..

Rasanya belom terlambat nak wish Selamat Tahun Baru kat korang2 kan... Uwaarrggghhhhh!! Lama dan berkurunnyer tak hapdet blog!! Janji tinggal janji.. Acaner??? Keh Keh Keh.. Bukan apa.. Sangat2 sibuk dengan kehidupan sekarang.. Final year.. Final Semester.. Kerja.. Kehidupan seharian... Ye la.. ade orang ingat wa duk goyang kaki je.. Makan.. Tido.. Tengok TV.. Keje kat ofis pun durang ingat wa duk lepak senang lenang... Tu je keje wa katanya... Eh! nape tetiba guna kata ganti nama WA ni? Errr.. azam tahun baru.. panggil Cah macam comel jer.. sila muntah ijo..Panggil saya.. macam skema je.. Nak guna wa boley? Eh! Sukati wa la kan.. Blog wa.. Bukan blog lu.. Hahahahah!!! Ape yang ko merepekkan pepagi ni Cah oiii!! Pepagi lagi ko dah agak meroyan??Apekah???  Aaaaaaa... Sila abaikan..

Ala.. Ape2 kata ganti diri nama pun takpe kan.. asalkan rasa selesa nak bermadah, puitis, pujangga ape kejadah seme lah masa tu.. Huhuhuhuh... Bila masuk tahun baru je memasing dok sebok tanya.. apa azam wa tahun baru ni.. Apa azam.. apa azam.. apa azam.. Zam..Zam... Alaaa ka zaaammmm.... Haaaaa... Adeh! Wa rasa macam tak BERazam lak tahun ni.. Boley?? Cuma wa minta untuk tahun baru ini.. Kehidupan wa akan lebih baik, aman, terurus dari tahun lepas.. Sebab wa rasa tahun lepas macam wa tak terurus sangat2.... Rasa macam orang giler pun ade kenkadang.. Hahahahah!! Adeh!

Ape je yang wa achieved tahun lepas?? Aaaaaaa... Tak banyak kot.. Malas nak citer tahun lepas nyer citer.. Sebab dah masuk tahun baru.. So.. Sila la pandang ke depan.. Wa malas nak tengok ke belakang balik.. TAPI.. Ade masa PERLU gak mengenang atau pandang apa yang pernah berlaku pada masa lepas.. Sebab ia boleh dijadikan tauladan atau sempadan.. KADANG2 ia PERLU.. =)

Wa rasa cukup la wa membebel takat ni.. Nanti2.. kalo wa rasa wa ade idea nak menulis.. wa tulis.. Kalo tak.. wa biarkanlah blog wa ni bersawang mawang tunggu tok pawang datang.. Ekekekeke.. Wa malas nak janji2 wa rajin nak menghapdet.. Nanti.. Janji tinggal janji.. Koh Koh Koh.. Ok la.. wa cau dulu... Adios!

0 Orang Mengetuk KeyBoard:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...