Monday, July 4, 2016

Salam 29 Ramadhan

Assalamualaikum..

Haaaaa... Pejam celik dah 29 Ramadhan dah.. Kejap je masa berlalu dan ramadhan bakal meninggalkan kita.. Akan berjumpa kembali selepas 11 bulan Islam yang akan datang.. Entah sempat atau tidak menyambut ramadhan yang akan datang.. Huhuhuh..

Hari ni dan esok  cah keje lagi.. Macam yang cah cakap hari tu.. Cah tak cuti.. So.. Hari ni kita leh wat drift kat parking lot ofis yer.. Parking lot kosong kekdahnya.. Ofis pun suam2 kuku dah ni.. Kengkawan yang rajin pasang lagu raya seme dah balik kampung.. Makanya sunyi sepi bagai dilanggar garuda lakhofis jadinya. Krikk.. Kriikk.. Krikk.. 

Hari ni pengumuman bila tarikh raya kan? Makanya tunggu sajalah pengumumannya.. kot raya esok.. makanya.. malam kang bodosup la balik ko PD.. kot lusa baru raya.. so.. ptg selasa tu boleh la man2.. slow2 balik PD yo. Haiiisshhhh!! sunyi sepi sesangat lak aii ofis ni.. Layu je mata ni dibuatnya.. Ada yang ZZZZZZzzzzzzzz jap lagi ni kang.. Menguap toksah cakap la.. dah berpuluh kali nguap kot.. heheheheh.. 

Ok la.. nanti sambung lagi yer.. takde idea dek kerana otak tepu menguap berpuluh kali,. Daaaaaa

2 Orang Mengetuk KeyBoard:

Juls Julie80 said... Best Blogger Tips

selamat hati raya cah..

lamanya blog bersawang..huhuh

Esah said... Best Blogger Tips

@Juls Julie80 selamat hari raya... cepat update!! hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...